דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור האינטליגנציה הקוסמית - מפגש היכרות 10.1.2010 

מאת    [ 18/01/2010 ]

מילים במאמר: 2645   [ נצפה 3140 פעמים ]

תקשור האינטליגנציה הקוסמית – מפגש היכרות 10.1.2010

  

שלום לכם  וברוכים הנמצאים,

 נמצאת אתכם קבוצת האינטליגנציה הקוסמית - זוהי למעשה קבוצה של תדרים אנרגטיים האוספים את המסקנות בתוככי הבריאה המחולקת למימדים ולמישורים ואוספת את המסקנות של התהליכים ומגבשת מתוכם הבנות כלל בריאתיות  היורדות אליכם בצורה של מסר ותדר. 

המטרה לשמה אנו עושים את דרכינו מהמימדים הגבוהים אליכם היא לשם התפתחות, לסייע בידכם להעלות את המודעות האישית שלכם, והמודעות הקולקטיבית של בני אנוש באופן כללי , מאחר ובימים אלה נולד הצורך להעלאה של אותה מודעות והרחבתה והעמקתה.

 בשל אותם שינויים אשר דובר בהם קודם, ובעוד מעט אנו נפרט לגביהם…

 אם כן קבוצת האינטליגנציה הקוסמית מכילה בתוכה מידעים הקשורים לחקירות אשר כל עידן חוקר במהלכו, החקירות נוגעות ליסודות דומיננטיים בתוך העידן ולאינטראקציה ביניהם וביניהם לבין היסודות התומכים.

היסודות התומכים בעידן המסתיים הינם (אדמה ומים), (יסודות) אש ואוויר אשר הופכים בעידן החדש ליסודות הדומיננטיים, כאשר היסודות המים והאדמה אשר היו היסודות הדומיננטיים בעידן המסתיים הופכים ליסודות תומכים בעידן המתהווה ונכנס.

 בעולמכם תחזיות אסטרופיזיות חוזות כי ביום ה 21/12/2012  יחול שינוי של מערך הכוכבים בפלנטה אשר לכם, עד כה לאורך העידן המסתיים השמש הזרימה את קרניה אל כדור הארץ, דרך מתמירים אשר היו, מערכות שמש כוכבים וכד', אשר יצרו סינון של קרני השמש בבואן לכדור הארץ. מערך כוכבים זה אשר היה אופייני במשך 25,000 השנים האחרונות, כבכול 25,000 שנים - יחול בו שינוי - שינוי מחזורי . ובעת הסידור החדש יגיע מצב בו כדור הארץ יקבל את קרני השמש  בצורה ישירה , שכן ייווצר מצב של יישור הזוויות בין כדור הארץ לבין מרכז השמש. ולכן בין היתר אתם חווים את מה  שאתם מכנים התחממות כדור הארץ.

 מעטה ההגנה אשר היה קיים לאורך עידן אדמה  הולך ומתפוגג בשל שינויי התדרים אשר זורמים מרמת הבריאה אל הכדור בו אתם מצויים, אשר מצוי מבחינת הבריאה בתלת המימד - הוא המימד השלישי. וכפי שאתם רק יכולים לתאר לעצמיכם, מעליכם מצויים  המימדים הרביעי החמישי השישי וכן הלאה בסדר עולה, כאשר בכל מימד אשר אתם עולים אתם מוצאים פחות חומר ויותר תדר ואנרגיה, ככל שאתם עולים במימדים הקרבה אל האור האינסופי גדלה בהתאם וכך כמות החומר ההיולי עולה אף היא, לעומת החומר הפיזי האופייני אך ורק לתלת המימד , אשר גם מכונה עולם העשייה, ולכן נכון לו יסוד חומרי ובסיסי כפי המצוי ביסוד האדמה בעולמכם.

 כלומר אם ניצור סיכום של הדברים שנאמרו עד כה, ב21/12/2012 יערך שינוי של מערך הכוכבים אשר בעטיו קרני השמש יזרמו לתוך כדור הארץ באופן ישיר. מעבר להתחממות כדור הארץ, המעטה אשר מגן עליכם ועל כדור הארץ מפני חדירת הקרניים הולך ומתפוגג, ולכן אתם תחוו את ההשפעות של אותה קרינה, אשר יש לה תוצאות לא רק פיזיות, כי אם גם אנרגטיות. מכאן בין היתר, החשיבות של קבלת המידעים והתדרים, בכדי ליצור מצב שהגופים האנרגטיים אשר סובבים את הגופים הפיזיים אשר לכם, יבצעו תהליכים של התמרה לאורך 3 השנים הקרובות. על מנת שתוכלו להכיל את האנרגיה החדשה,  אשר עתידה לזרום מרמת הבריאה מהרמות הגבוהות, אל הרמות בהן אתם חווים ברמה הארצית. 

 השינויים הנלווים בעקבות שינוי מערך הכוכבים, הינם קולקטיבים ואישיים כאחד. אחת מההשפעות הדומיננטיות של אותו שינוי, יהיה בהתעוררות קולקטיבית של התודעה האנושית. התעוררות זו כמו כל שינוי בריאתי, לא תעשה ביום, לא ברגע ולא בזמן קצוב זה או אחר. כי אם בצורה הדרגתית בהתאם לניסיון לחוויות ולשעורים שאתם עוברים כיתר הבריאה. 

 השינויים הנוספים הצפויים הינם אקלימיים, אשר ישפיעו בין היתר על החקלאות, על הכלכלה. שינויים נוספים הם שתגלו ותמצאו יותר ויותר נשמות מפותחות שמגיעות מהרמות העליונות בבריאה והינם בעלי תפקיד לקדם את מסרי וערכי העידן החדש, על בסיס חוק האחד. על בסיס האחדות והחיבוריות. ובעקבותיהם של אותן נשמות אתם תאלצו לבסס מערכת חינוך חדשה אשר תהלום את צרכיהם של אותם ילדי עידן חדש, אשר עבורכם מהווים כ"מאסטרים" כמורים כמנהיגים לחברה החדשה .

 אנו יכולים להמשיך ולמנות את השינויים אשר עתידים להתרחש, אבל יודעים כי השלב מוקדם מדי עבור חלק מכם, אבל אנו נבקשכם ליצור כמעין תחקיר קצר אשר תבדקו במקורות אשר לכם במדע ובפיזיקה, וכן הלאה במשנות ותורות לוודא את אשר נאמר לכם בבחינת הפעלת ההיגיון האישי והיכולת להגיע למידע שהינו נגיש לכל אחד ואחת מכם.  אנו מן המימדים הגבוהים מתייחסים אליכם בצורה המכבדת אתכם, כל אחד ואחת מכם כבורא בחייו, כאדם בעל יכולת, כישרונות, ופוטנציאלים אישיים רבים וביניהם כישוריים רוחניים ואנרגטיים, ולכן אנו מוצאים לנכון להעביר לכם את אותה אינפורמציה ואותם מידעים. עם זאת, אנו מבקשים מכם להפעיל באופן אישי את זכות הבחירה אשר לכם, האם יש במידע הזה צורך עבורי, האם יש בו בכדי לקם אותי בחיי ואת הסביבה אשר לי. אם תחושו שכך הוא הדבר, אזי הנכם מוזמנים לקחת חלק במפגשים אשר יועברו כאמור בתקשור ויתנו לכם הבנות על המתרחש בבריאה ובעיקר בתלת המימד. אנו נעניק לכם כלים לתקשורת בין-ממדית, אבל מעבר לתקשורת הבין-ממדית יינתנו לכם כלים והבנות לתקשורת עם הרמות הגבוהות אשר בכל אחד ואחת מכם.

 כלומר, אנו למעשה אומרים שכפי שיש מימדים גבוהים מעל המימד בו אתם נמצאים, כך לכל אחד מכם יש ייצוג בכל אחד מהמימדים הללו, מהמימד הנמוך ביותר ועד המימד הגבוה ביותר - המחבר אתכם ואותנו עם אור עליון, ובאמצעות החיבור של כל אחד ואחת מכם אל עצמו בכל הרמות הללו, אזי מתחיל להיווצר תקשור עם הרמות הגבוהות יותר בבריאה .

ישנם הבנות רבות אשר היינו רוצים לחלוק עמכם, בנוגע לתהליכים אשר עתידים להתרחש , אך חשים שיש צורך ליצור הפסקה ונשוב שוב לאחר שתהיה לכם ההזדמנות לעכל חלק מן הדברים אשר הועברו .

עד אז ברכות מאיתנו ואהבה.

  

המשך תקשור …

 

שלום , שוב חזרנו 

שמחים אנו על השאלות אשר אתם שואלים ועל התמיהות ועל הספקות, מאחר ומדובר במיני מינים של תהליכי חשיבה אשר עוברים אליכם בעקבותיהם של אותם מידעים, ובכך מבחינתנו את ראשית מלאכתנו כבר התחלנו יחד עמכם מאחר ונעשה גירויי חשיבתי וזוהי התחלה של התפתחות ועל כך הן אתם והן הפגישה מבורכים.

 רואים אנו בכם נשמות אור גבוהות, נשמות אשר חיות בדואליות. כי בכל אחד מכם קיים ניצוץ אלוהי אשר מחבר אותו לאור האינסופי בבריאה ומאידך, חיים אתם בעולם החלום, עולם אשליית החומר - תלת המימד. ובעולם הזה ישנו כאב וישנו מחסור וישנן אבדות, אך ישנו גם אור ואהבה ושמחה ולבלוב וצמיחה. כלומר, בבריאה, כמו בחיים, כמו באדם, קיימים שני הכוחות - הכוח המואר והכוח האפל, כמו בסימנים המתמטיים אשר לכם הסימן פלוס והסימן מינוס. דינאמיקת החיים אשר לכם מורכבת מהחיבורים בין הפלוס למינוס, חוויה חיובית תחשב אצלכם כיתרון של מינון החיוביות  הפלוס על  פני המינוס, וחוויה תחשב כשלילית ואף לכישלון כאשר המינון של המינוס רב יותר.

כלומר שני הכוחות הללו נמצאים באינטראקציה תמידית, ומלווים אתכם ואת הבריאה, כי גם הבריאה פועלת על פי סרגל הכלים הלז.

 עוד נוסיף ונאמר, כי כפי שאולי ידוע לכם, הבריאה בנויה על בסיס מספרים. הביטוי של המספרים הינם גיאומטריות. גיאומטריה לובשת תדר צבע וצורה. משמע, השפה הבריאתית ניתנת על ידכם ללמידה. לפרק את הכלל לפרט, ועל כך ללמוד את השפה הידועה לכם, את ההבנות הקוסמיות הכלליות אשר נוגעות אליכם ומשפיעות עליכם ברמה היומיומית.

 אנו נמצאים בשלב, כפי שכבר הסברנו בחלק הראשון, של שינוי ומעבר. כפי שנאמר, לאורכו של עידן אדמה, היה כמעין מכסה אשר הסתיר מעינכם את יתר המימדים, ובכך לא היה צורך שתיווצר ביניכם לבין המימדים העליונים, ברמה המודעת אשר לכם - תקשורת. אנו נחזור ונדגיש, כי זה היה אך ורך ברמה המודעת, שכן ברמות הלא מודעות/תת-הכרתיות אשר לכם, התקשורת עם המימדים הגבוהים הינה אינסופית ותמידית, מאחר וכפי שכבר נאמר, לכל אחת מכם ישנו ייצוג בכל אחד מן המימדים אשר מעליכם, ייצוג אשר עד כה לא הייתם כבני אנוש מודעים אליו. לאורך כניסתו של העידן החדש, אתם תלכו ותלמדו על יתר הייצוגים אשר לכם כחלקים חווים ביקומים המקבילים, הם המימדים אשר מעליכם, ולא זאת ועוד, כי אם השינוי או אחד מהשינויים המרכזיים אשר יבואו לידי ביטוי עם כניסתו של עידן חדש, הוא ברמת הנשמה אשר לכם. לאורך עידן אדמה, היא הייתה מחולקת לכל עשרת המימדים אשר בתוך הבריאה, בתוך המישור בו אתם חיים. עם פתיחתו של עידן חדש, הנשמה לא תהא יותר מחולקת, היא תרד בשלמותה. מה שאומר שיהיה עליכם לכונן את מהלך חייכם בידכם , שכן החלקים הגבוהים יהיו עמכם, ולא תהיה עוד את אותה חלוקה אשר נבעה מבחירה מהרמות הגבוהות, מתוך המודעות שלהן לאחדות האין סופית הקיימת בבריאה ולחיבור אשר לכם, ליתר המימדים ולבריאה כולה.

עם כניסתו של עידן חדש אתם תהיו מודעים לאותה חיבוריות, ומכאן הבחירות אשר תהיינה לכן, תהיינה נובעות מאותה מודעות של חיבוריות ואחדות כלל בריאתית.

אכן, רבה האחריות על כתפי אנוש. אך אחריות זו משקל רב לה יותר כאשר איני יודע על מי ועל מה להישען. אך כאשר אני מבין, כי אני הנני חרוז בשרשרת רבה וגדולה, אזי אני חולק את האחדות כמו גם את האחריות באותה נשימה. רוצה לומר, כי כפי שכבר נאמר ישנה בריאה, ובריאה זו איננה הראשונה כי אם ה-12 במספר. ובריאות אלה נולדות ומתפתחות על פי רשימת משימות התפתחות שהן מציבות לעצמן בראשיתה של כל בריאה. וכל בריאה מחולקת לעידנים, אשר מחלקים הם בתורם את משימות ההתפתחות שאותה בריאה לקחה לעצמה. וכל זאת לשם מה?  לשם שיווי צורה ע"י אותה התפתחות, לאור אשר ברא ובורא את כל אותן בריאות. והחזרה לאור האינסופי, הוא הבורא של כל הבריאות ושל כל הנבראים, היא רק ע"י התפתחות, עד אשר כולנו כאחד, נשווה את צורתנו לאור בכדי שנוכל לחזור ולהדבק בו כבראשונה .

חלק מכם ודאי שמעו אם בשפת הקבלה אזי על תהליך שבירת הכלים, ואם בשפת המדע אזי על המפץ הגדול, אשר מהווים בזמן הארצי את המועד לתחילת תהליך התגבשות הבריאה כפי שהיא מוכרת לכם כיום. אנו מזמינים אתכם להתחיל לחקור את נושא ראשיתה של הבריאה, ולו בכדי לנסות ולהבין את תכליתה, שכן בתוך התכלית הכוללת של הבריאה אשר דובר בה וההתפתחות, יש לכל אחד ואחת מכם כנציגיה החווים של הבריאה, חשיבות עליונה ורבה מאחר ואתם אלו אשר מנסים ובודקים את אותם רעיונות אשר מתהווים במימדים הגבוהים, ואתם אלו אשר מביאים אותם לביצוע מן הכוח אל הפועל. אתם מיישמים, אתם חוקרי המעבדה, אתם, אם תרצו, לובשי החלוקים אשר בודקים את המרקחות בניסויים, והמסקנות של חייכם האישיים והקולקטיביים כתוצרים אנרגטיים עולים מעלה, ועל בסיסם מתחיל תהליך התפתחות חדש. ולכן, אל לכם בני אדם יקרים לשוב ולזלזל בעצמכם, אלא להיפך, לימדו להעריך כל אחד ואחד מכם להעריך את עצמו כחלק אלוה ממעל, כחלק משרשרת בריאתית מוארת, כחלק ממעגל של אור כחלק ממעגל של התפתחות, ועל כך עליכם הברכה בנים אהובים של הבריאה . 

לכל אחד מכם כבן אנוש ישנו תפקיד מאחר ונעשה תהליך הבריאה בדרך של שבירת כלים או מפץ, אזי התפקיד של כל אחד מכם הוא ליצור את התיקון ואת ההשלמה של הכלים ובסוגריים נאמר מימדים ובשפת הקבלה ספירות, לתקן אותם בכדי לשוב להשלמה ובכך לאור. היתרון של הנשמות אשר יושבות עמנו בחדר, הינו בכך שיש להם יכולת לפתוח ולפתח צינור אשר דרכו הן יוכלו לקבל על מנת לתת הבנות כלים ותדרים עבור עצמם ועבור סביבתם הקרובה יותר והקרובה פחות,  כלומר הרחוקה .

כי כפי שכבר נאמר אין רמת המידע עניינה בפרט ברמה האישית, וסלחו לנו -האגואיסטית משהו … כי מטרתנו היא לקדם ולהעשיר ולהכין ולהכשיר את הכלל לקראת השינויים המטאפיזיים והפיזיים אשר מתרחשים כבר בימים אלה .

אנו אשר רואים את האור הטמון בכם, את הפוטנציאל המעיר כל אחד ואחת מכם, מבקשים לתת כלים של מימוש והגשמה, אך אנו מבקשים לשתף פעולה עם מי שרוצה ובוחר הן בשיתוף הפעולה והן בהתפתחות. ורמת הרצון והבחירה הכרחיים לצורך עשייה והתקדמות, מאחר ואנו בעד עבודה, מאמץ, מאמץ של בדיקה, מאמץ של הבנה, מאמץ של יישום והגשמה.

אנו נעשה הפסקה קצרה ביותר וכבר נשוב…

ברצוננו מעט לספר לכם על התכנים אשר יועברו במפגשים . חלק מן המפגשים יעסוק בשפה הבריאתית הקוסמית. חלק מן המפגשים יעביר כלים של מודעות אשר בעטיים תיוולד ותיווצר ההתפתחות האישית כחלק מההתפתחות הקולקטיבית. במפגשים אלו יוענקו כלים וכפי שכבר נאמר למימוש הפוטנציאלים האישיים אשר לכם. חלק ניכר מן המפגשים יעסוק בהכשרה של הקבוצה למנהיגות רוחנית הן בתקופת התפר והן בעידן החדש.

העם באשר הוא משווע להבנות, משווע לאנשים אשר ידריכו אותם ממקום של טוהר המחשבה וטוהר הכוונות. הסוד הקסום הן של המידעים והן של התדרים והן של הבריאה כולה, הוא סוד האהבה- ואהבה משמעותה אחד.

החיבור בניכם נובע מאחדות ברמות הנשמות אשר לכם, החיבור בינינו נובע מהאחדות הקיימת בין המימדים, כי הכול באשר הוא, נובע מאותו מקום שהוא אור גדול, והפירוד קיים רק ברמת האשליה בחוויה הסובייקטיבית הארצית. כי בעולם האמת הכול נובע ממקור של אור אינסופי, הלא הוא אנרגיית החיים האוניברסאלית שמהותה טובה ומיטיבה. ומכאן שמטרתנו כמו גם דרכינו  דרך האחדות והאהבה, כי זוהי המהות כמו גם הדרך.

אנו חשים כי התדר רב, אנו מברכים אתכם כי תצליחו לחוש את האור ואת האנרגיה האלוהית בכם סביבכם ואתכם בכל אשר תהיו, אנו מברכים אתכם שתדעו לממש את ניצוץ האלוהים אשר בכם ולראות את הרשת האנרגטית והרוחנית המחברת ביניכם, ביניכם לבין עצמכם, ביניכם לבין זוגתכם, וביניכם לבין אלוהים.

 אהבה וברכות 

האינטליגנציה הקוסמית 

 

 

מטפלת ומדריכה הוליסטית מוסמכת בעלת ניסיון רחב בייעוץ והכוונה אישיים מנחה קבוצות ומפגשיים חברתיים בנושאי מודעות עצמית והתפתחות אישית. מעבירה קורסים בנושאי נומרולוגיה ומידע של העידן החדש. ברכת אהבה ושלום, שלומית זקן 050-2184877 www.holizem.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב